Słynne z awaryjności rozrządu 2.0d N47n2. Silnik po wizycie u specjalistów w Irlandii. Wymienili rozrząd ,podstawę filtra oleju wkleili na silikon ,dobrali się kolektora ssącego wyciągając klapki ,wklejając na silikon i zagadkowe pęknięcie – rezultat? Kolektor pęknięty i wydobywa się sadza z kolektora do komory silnika. Efekt widzicie na foto ,cały silnik i komora silnika okopcona. Na deser turbo puszcza olej ,a intercooler zalany na full olejem. Dodatkowo serwis pasków PK ,nowy olej filtry ,odma i kilka drobnostek.

20161028_164548

Turbina po regeneracji

20161028_164551

Turbina po regeneracji

20161025_153310 20161025_185718 20161025_185726 20161025_194614 20161025_194624 20161025_194629 20161025_194633 20161025_195511 20161025_195514 20161025_195519 20161028_164559